نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

آقای طباطبایی عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود!

  • کد خبر: ۷۷۶۹۸
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
آقای طباطبایی عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود!
رامین طباطبایی می‌گوید«جمشیدی با آن مصاحبه درد دلش را مطرح کرد و بهتر بود موضوعات در خانواده مطرح می‌شد تا به آن رسیدگی می‌کردیم» اما کسی نیست به او بگوید نتیجه جلسه قبلی که بازیکنان با رئیس گذاشته بودند چه شد؟!

سعیده فتحی|شهرآرانیوز، امروز که صحبت های رامین طباطبایی را خواندیم متوجه شدیم باز هم برای مسئولان مشکلات بازیکنان تیم ملی بسکتبال مهم نیست که اگر بود آن را عادی جلوه نمی دادند و متوجه عمق ماجرا می شدند. رئیس فدراسیون بسکتبال درباره مصاحبه و گله برخی ملی‌پوشان از شرایط تیم ملی که بعد از المپیک منتشر شده گفته است: «به هر حال همیشه دلخوری‌هایی وجود دارد و محمد جمشیدی با انجام آن مصاحبه درد دل خود را مطرح کرده بود. با این حال من معتقدم بهتر است چنین اتفاقاتی در خانواده بسکتبال حل شود تا اینکه از جای دیگر به گوش برسد. بهتر بود این موضوعات در خانواده مطرح می‌شد تا به آن رسیدگی کنیم. البته الان هم شرایط مساعد است و موضوع خاصی نیست.»
رئیس فدراسیون درحالی این صحبت‌ها را مطرح می‌کند که بازیکنان تیم ملی بیش از این یک بار مسیر مطرح کردن مشکلات با شخص طباطبایی را طی کرده اند، شاید باز هم آقای رئیس فراموشی گرفته و روزی که حدود ۸ بازیکن ملی پوش به دفتر او رفتند تا به صورت خصوصی جلسه برگزار کنند و تمام مشکلاتی که با سرمربی تیم ملی داشتند را مطرح کردند فراموش کرده است، اما ما نه تنها فراموش نکرده ایم بلکه فایل صوتی آن جلسه خصوصی را هم داریم و اگر رئیس برای یادآوری خواست هم می‌توانیم برایش بفرستیم و هم اینکه در رسانه منتشر کنیم. اگر هم تا الان منتشر نکردیم، چون به رسم امانت در دست ما بوده و نخواستیم جلسه خصوصی بسکتبالی ها عمومی شود!
در همان جلسه بازیکنان تک به تک مشکلات موجود را مطرح کردند و گفتند که از لحاظ روحی و روانی تا چه اندازه به مشکل خوردند، اما نتیجه آن جلسه چه شد؟ آقای طباطبایی به حمایت از سرمربی بلند شد و حتی به حذف حامد حدادی و ارسلان کاظمی هم تن داد و دنباله روی سرمربی شد! اگر همان زمان بدون جبهه گیری خاصی به حرف بازیکنان گوش می‌کردید شاید وضعیت تیم به مراتب بهتر از اینی می‌شد که در این سال‌ها دیدیم. آدم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود، چه بسا اگر بازیکنان دوباره با شما به صورت خصوصی حرف میزدند دوباره انگ باند و باندبازی به آن‌ها می‌زدید و متوجه عمق مشکلاتی که وجود دارد نمی‌شدید!
وقتی بازیکنان چنین تجربه‌ای دارند چطور رئیس توقع دارد آن‌ها دوباره به صورت خصوصی با او گفتگو کنند؟ سوای این مگر شما و سرپرست تیم در کنار بازیکنان نیستید؟ مگر شاهد درگیری بازیکنان با هم در تمرینات نبودید؟ مگر ندیدید سرمربی چگونه دعوای بین آن‌ها را شعله ورتر می‌کرد؟ مگر ندیدید با بازیکنان برای تیم باشگاهی در تمرینات تیم ملی مذاکره می‌کنند؟
شما می‌گویید تیم را با شرایط مناسب عازم توکیو کردید، اما نمی‌گویید چرا سرمربی تیم در بازی دادن به بازیکنان آنگونه عمل کرد؟ چرا به بازیکنانی مثل محمد حسن زاده، سعید داورپناه و محمد جمشیدی کمتر بازی داده شد؟ اگر مشکلی وجود نداشت چرا اکثر بازیکنان گله‌مند بودند و به خود ما بار‌ها در همان کوران بازی‌ها گله هایشان را مطرح کردند. فقط محمد جمشیدی شجاعت بیان مشکلات را در رسانه داشت، اما آن حرف‌ها فقط برای جمشیدی تنها نبود حداقل ۴-۵ بازیکن دیگر در همان روز‌ها با ما درد و دل کردند و از مسائل و مشکلاتی که وجود داشت صحبت کردند. آن‌ها هم می‌خواستند بعد از المپیک تمام حرف‌های شان را رسانه‌ای کنند، اما فعلا به مصاحبه جمشیدی اکتفا کردند تا ببینند فدراسیون چه تصمیمی در برابر این مشکلات می‌گیرد.
پس لطفا شرایط را عادی جلوه ندهید و باز نگویید که همه چیز گل و بلبل است، حداقل ما می‌دانیم که در این سال‌ها در تیم ملی چه خبر بوده و در کوران المپیک هم چه شرایطی بر تیم حاکم بوده است.
این بار پای درد و دل بازیکنان بنشینید و یک تصمیم درست بگیرید، بسکتبال نیاز به آرامش و محیطی دوستانه دارد و بدانید اگر در خانواده گوش شنوایی وجود داشته باشد و به دنبال حل مشکلات باشید هیچ وقت به بیرون درز پیدا نمی‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->